fredag den 1. november 2013

bart.. næsten

Det begynder at være bart på træer og buske rundt omkring, specielt efter stormens hærgen.
Der er er virkelige smukke efterårs elementer rundt omkring, hvor der var lidt læ.
Eksempelvist nede på Fredericia rådhus, hvor de har rådhusvin på nogle af murene.


Helt nede ved jorden ligger samlinger af smukt farvede bladstængler.

De sidste fastklamrende røde blade taler mod murens lysegrå. Understreget af stammen og grenenes regnvåde mørke struktur.


Der er skønhed over alt i livet, man skal bare åbne sine øjne og se. Noget jeg skal minde mig selv om dagligt, for jeg tror det er sundt for mig.

Jeg har lige læst at Hanne fra http://hanneihaven.blogspot.dk/  er afgået ved døden. 
Jeg vil savne hendes positive indlæg og dejlige kommentarer. Hun var virkelig god til at se livet og skønheden i det.


Hun elskede dahliaer, så denne her, den er til hende.

 kærlig hilsen 
Marianne

3 kommentarer:

  1. Hej Marianne
    Ja det er ved at være bart uden bladene på træerne, og det bliver tomt her på bloggene uden vores kære veninde Hanne. Det var fint med en dahlia til hende.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver tomt, hun var så sød til at holde sig opdateret på trods af alt det hun gik igennem.
      KH
      Marianne

      Slet
  2. Det er også mit motto : se og sans , skønheden kan være mange steder.
    Man skal bare øve sig!
    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet