lørdag den 26. oktober 2013

gran, jord, duftgeranier...


Min far ville have haft fødselsdag idag, hvis han stadigtvæk have levet.
 Så min mor og jeg var oppe og ligge grønt på graven og sætte blomster. 
Min lille søn ligger også deroppe.
Det er en lidt sjov kontrast imellem vinterdækket og dahliaerne i vaser, de passer ligesom ikke sammen på en eller anden måde :)


Når der også kommer Normansgran i bundter, skal jeg have kantet med det mørkere gran, men de havde kun Nobelis.

 Min mand og søn har hentet jord til mig,  vi har ingen bil, så det blev det nærmeste fra Netto. De slæbte og slæbte jord ....
Så må jeg jo håbe roserne og alt det andet kan lide det. 


Jeg har fået flyttet en del af roserne nu, så jeg bude finde ud af det med jorden til næste sommer.



Pas godt på jer :) 

Kærlig hilsen 
Marianne

4 kommentarer:

  1. Det var en ordenlig portion jord, de har slæbt hjem til dig, håber det går godt med roserne. Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Poserne er temmeligt små... så det ser ud af mere end det er. og jeg tror de brugte cykeltraileren.
      KH
      Marianne

      Slet
  2. Hej Marianne.Hold da helt op med jord der er blevet slæbt hjem.Og er sikker på at roserne nok skal trives i jorden.
    Og sikke fint du har pyntet gravstedet.God søndag knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. tak.. og ja mine drenge var søde til at slæbe hjem :)
      KH
      Marianne

      Slet