lørdag den 8. februar 2014

lidt udefra


Hasselbuskene har fine rakler nu, men der er endnu ingen tegn på hunblomster.


De krokus jeg satte i efteråret, ser ud til at ville frem i verden. Der er i alle tilfælde fine grønne blade i dem og få tegn på blomster. 
Jeg er lidt spændt på om jeg har fået dem korrekt sorteret ind i typer. De er købt som en mix. Jeg forsøgte efter udseendet på knoldene, fordi jeg kunne :)
 Det er nok blevet helt forkert, men det er en god leg :) og skaber endnu mere forventning til blomstringstiden.


Der ser dog stadigvæk temmeligt koldt ud visse steder, specielt ved vand.

Hav en rigtig dejlig vinterferie :)

 Kærlig hilsen 
Marianne

6 kommentarer:

  1. Hej Marianne

    Dine Krokus er pænt fremme sammenlignet med mine! Spændede at se dem i blomst! Mine spirer er vildt små endnu...

    Ha en dejlig Weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg tror de er orange dem der.. der er en bestemt lille type af dem som altid er meget tidlig på den, men jeg har glemt hvad den hedder.
      de store er knap nok fremme endnu


      KH
      Marianne

      Slet
  2. Hej Marianne¨
    Det er da flot, at du allerede kan ane farven på dine krokus, det kan jeg ikke på mine endnu. På dem jeg satte i efteråret kan jeg slet ikke, de er knap kommet op :) mastodonten luner :)
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. det er kun den ene type.. den er altid meget tidlig på den. :) men det er jo dejligt.

      ja den grå klods gør nok sit for varmen :)
      KH
      Marianne

      Slet
  3. Også god ferie til dig.
    Ja- vinteren er ikke ovre,men det begynder da vist at klø i øjnene inden længe med udsigten til pollen.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. heldigvist har jeg ikke pollen allergi.. men jo, det er nok på trapperne hvis varmen fortsætter, ikke meget fri for allergikerne i år.
      KH
      Marianne

      Slet