fredag den 19. juli 2013

lidt af hvert...

Jeg har også en lyserød lilje.
Den starter mere Pink og falmer så langsomt til sart rosa.
I må altså undskylde jeg ikke har har navn på liljerne, men jeg aner ikke hvad de hedder. 


Jeg trode den her dahlia var sortrød.. det er dog en hel det mere farvestrålende variant kan jeg konstaterer. Det går nok, den står i det røde og gule bed. 
Diskret det er den dog ikke. Endnu en KAPOW blomst.
Egentligt syntes jeg det er lidt spændende når der går kaos i det pga. mix up i de billige blomsterposer.
Så er der jo overraskelser som er større end at blomsterne springer ud.


Jeg er stadigtvæk vild med Min Passionsblomst, den har sådan nogle store voksagtige blade. Og vokser og vokser op ad de grene jeg har stukket ned i krukken til den. 
Den skal klart forsøges overvintret.
Det skulle jo kunne lade sig gøre.
Faktisk skulle den kunne overvintre på en lun plads med noget vinterdækning.


Ribs er så dejligt røde.


Og så blev mit datter et år med maner. 
Hun fik gravet sig fast i lagkagen.. som hun dog så ud. :)

Kærlig hilsen 
Marianne




Ingen kommentarer:

Send en kommentar