onsdag den 21. august 2013

stokroserne, fik lov at blive, men..

Nu skal de klippes ned, for frøene er ved at modne i stor stil. 
Frøene er ret fine, hvis de ikke gik fra hinanden ville de være smukke i juledekorationer. 
De skulle dog nok trådes op inden de blev helt tørre.


Hvis nogen af jer gerne vil have nogle frø af dem, må i meget gerne skrive det her. 
De er ikke farveægte, men i kan få frø fra planten med den farve i ønsker, så burde nogen af dem få dem rigtige farve.
Det skal siges at selvom jeg ikke selv har ren hvid, så er der nogen der har en af dem fire huse væk, så der kan godt dukke hvid op.










Pas godt på dig 

Kærlig Hilsen 
Marianne







4 kommentarer:

  1. Kære Marianne.
    Hvor har du mange smukke stokroser. Dem kan jeg rigtig godt lide, men synes ikke jeg er så heldig med dem.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg syntes også de kan være rigtigt slemme til at få rust, og det er jo ikke så dejligt at se på. men når det lykkes så er de skønne.
      KH
      Marianne

      Slet
  2. Hej Marianne
    Ja der er mange fine, mine er også ved at være klar til at smide frø. Jeg har fået lovning på den sorte fra Heidi, så jeg har ikke brug for frø ellers tak for det gode tilbud.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er da glad for at høre at Heidi sender dig dejlige frø :)
      KH
      Marianne

      Slet